Data fri vecka

Förlåt att jag inta har uppdaterat på en hel vecka! Måste erkänna att det har varit skönt att inte varit klistrad vid datorn så fort man har kommit hem. Så jag tog en dator fri vecka, men I´m on the truck again!
Det har hänt hur mycket som helst för mig den senaste veckan.

*Sagt upp mig på ett jobb
*Börjat på ett nytt
*Serien i Innebandyn är slut

Jag fick väldigt mycket tid på Kalenius så ett av hans krav var att jag vaer tvungen att säga upp mig på Känsla för jag skulle inte hinna med bägge. Så jag fick säga upp mig, ville inte riktigt det för känsla var min lilla bebis. Men som sagt jag har mycket mer timmar på Kalenius. Men jag har bara provanställning i en månad så vi får se hur det går. Måste erkänna att det är väldigt roligt på Kalenius hur mycket som helst att göra! Tack Jess! Jag börjar kvart i 10 och slutar ca halv sju så det är väldigt långa dagar, så jag är bajs trött när jag kommer hem.

Sedan så spelade vi vår "sista" match i fredas och vi förlora den!!! Så nu måste vi kvala för att kunna få vara kvar i tvåan, inte lyckat. Så det är skit !

Idag så är jag ledig så det blir bara att slappa, gött. Vet inte riktigt vad jag ska göra, njuta av dagen som Marie skulle säga.

Så räkna jag ut att det är ca bara två månader kvar tills Diana kommer hem!


Kommentarer
Postat av: fhrida

fina frida :)

2009-03-05 @ 13:24:06
Postat av: Malin

skorna har du valt med omsorg förstår jag ;) haha

2009-03-05 @ 15:54:03
URL: http://malins.dittkarlstad.se
Postat av: jess

Vad kul att du trivs på Kalenius:D Hörde att du hade träffat världens bästa Johanna. Visst är den människan underbar?!:D. kram kram

2009-03-07 @ 19:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0