Halv åtta hos mig

Usch jag blir så arg! har fastnat för ett matlagningsprogramm på 4, halv åtta hos mig. Först tyckte jag det var skit men nu älskar jag det. Det är fyra personer som tävlar i mat. Alla får göra en middag hemma hos sig och så får de andra betygsätta maten. Idag så var det hos min favo, och alla tyckte hans mat var bäst! Men då hände det det som inte fick händ. En feg rösta! Hon rösta ett lågt betyg för att hon ville vinna! Fast hon sa att det var det bästa hon hade ätit, BLIR ARG! Hon var den första som var så oseriös att rösta på det viset. Men pilutta henne för hon vann inte ändå! Det var den enda trösten jag fick. 

Så jag var tvungen att skriva det! Så kom ihåg att fuska aldrig, alla ni snåla människor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0