Fredag

Igår så var jag först in till Känsla och sa "hej då", bjude på fruktsallad och glass. SÅ fick jag världens största fruktskål, det var jordgubbar och all frukt du kan tänka dig, mums.

Sedan bar det iväg att hämta malin, vi gick på stan och strosa. Införskaffade mig ett par nya spets leggins. Svarta så klart. Sedan så fika vi den var inte så god men dte var jätte mysigt där och trevligt. Så gick vi jämt in på Carlings för att hälsa på Angelica hon stog i kassan och var nöjd för Volbeat hade varit där och handlat av henne, fränt!
Träffade mycket folk jag kännde, Fhrida som jag inte har sett på väldigt länge. Så det är alltid roligt. Bra ställe om man vill träffa folk, gå på stan.

Sedan blev det ass stressigt för jag skulle hjälpa malin med smink, det blev skit bra.

Så vart det bara att köra hem i full fart hem för att äta god mat och sedan träffa Therra och Malin.

Rolig dag!

Idag blir det jobba jobbba joooobaaa.

Kommentarer
Postat av: fhrida

det var kul att se ditt ansikte igen :D

2009-03-07 @ 12:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0