Stressigt

Igår så blev det riktigt stressigt! Först så flängde jag runt överallt i Grums på förmiddagen. Sedan så umgicks jag med mormor åh morfar åh farmor. Sedan när jag är hos farmor så ringer Therra åh tycker jag sak följa med ut. hmm så skulle hon dra in te stan kl 18 så då kände jag det hinner inte jag med! Men men det var bara att skynda sig och äta och göra iordning sig!
Världens goaste kött igår, mamma hade grillad kotlett mhh sommarkänslor var det. 

Men Bilder kommer det snart på fredaskvällen:D beroende på hur snabb Therra är på att skicka dem.   

Kommentarer
Postat av: emma

ja idag blir det träning! :) är lite halvkrasslig fortfarande, men jag får ta det lugnt :) du kommer också? :D

2009-01-31 @ 14:39:35
URL: http://emmaelfstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0