Snabba Cash

Idag har jag vari riktiigt duktig, jag har sprungit:D...inte bara joggat lite lätt utan sprungit och gjort intervaller. Jah tänkte lämna mitt allra onyttigaste liv nu. Får se hur det går.


Jag läste ut en bok idag som har vart riktigt bra! Riktigt bra! handlar om stockholms " undre värld" massor om knark, mord, svek och bordellverksamhet. Den ska vara verklighets baserad men inte alltihop.



Snart kommer therra åh hämtar mej. Gissa va vi ska göra?
V ska spela bingo lotto! haha. Så vi ska dra te affären och handla mat, antagligen tacos. *MUMS*

Kommentarer
Postat av: Anonym

wohoo!! :D skit bingolotto! :( hehe

2009-01-11 @ 23:00:21
URL: http://helgman89.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0