Stockholm

Idag börjar kl 15.00 så jag var med mamma och mormor till en affär som heter Gröna ko. Där har de ekologiskt kött mm. Så mamma köpte på sig några bittar heheh så nu får vi se hur det smakar.
Idag börjar resan mot stockholm:D..lr rättare sagt, jag ska med och sova hos emma nu idag. I möra så åker vi kl 07:00, mot formex mässan. Så ska vi sova på hotell, roligt roligt. Sedan på lördan när de har åkte hem så stannar jag för att träffa Marie och Linnéa. Riktigt rolig helg asså!

Jag missar dock matchen med innebandyn på lördan och så skulla laget sett på karlstads elit innebnayd men men jag missar det.   
Så jag hinner nog inte skriva något mer på bloggen under helgen.

puss puss!

Kommentarer
Postat av: Marie.

YO:D

Imorron blire städa här minsann! haha



skall inte till uppsala nåt på lördag bara så du vet. får höras om vilkent tid du kommer på lördag också:)



KRAM

2009-01-15 @ 19:42:44
URL: http://mmmmm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0