Snäll kund

Idag hände det en rolig sak på jobbet:D. Det var en kund som titta in med näsan och sa att han skulle komma in till mig och ge mej en present, för att han var så nöjd med blommorna jag har fixat åt honom (han har handlat några ggr av mej). Men först skulle han gå in till hälsokosten. Sen så kom han in och gav mig blekningsmedel för tänderna! 
Hans son har ett eget företag och de har säljer hälsa och tand artiklar. Den varan jag fick är så ny så den inte ens har kommit ut på markaden än! Så den går inte att få tag i än! fränt! Så jag får pröva den åh se hur det blir!   

 
Min present


Snart så ska jag på innebandyn, roligt:D

Ciao ciao!


Kommentarer
Postat av: MAlin

oh, va kul :P vita tänder skulle ja gärna ha :D

2009-01-14 @ 18:25:32
Postat av: Marie.

hahah pratade senast idag med en klassis om att jag skulle vilja göra det:D

vilken bra present att få så nu kan ditt leende lysa upp ännu mer!





fint av kunden att visa tacksamhet och uppskattning tycker jag.



Och vilket erkännande för dig som florist:D

Folk gillar det du gör Frida det är asbra!



KRAM

2009-01-14 @ 19:32:57
URL: http://mmmmm.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh schysst present! :D haha!

2009-01-18 @ 21:37:17
URL: http://helgman89.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0