Mary Kay

Igår så var jag på "sminkparty" (Mary Kay) hos Felicia, vi var ca 7 st. Först så fick vi ju "grunda" ansiktet genom att tvätta det och smörja in det med mycket härliga/fräscha produkter. Vi igenom vilken hudton man skulla han. Vi testade ca 3 olika nyanser för att hitta den "rätta". Jag och Sofie hade samma. Sedan så fick vi ju ta på fondationen, concealer allra först på. 
Sedan så fick vi äta fika, mums. Sedan så fick vi beställa de varor vi ville ha (om man hade fastnat för någon produkt). Jag beställde en fondation och en Rouge. Rougen hade en bronzig/guldig ton.
Jag skulle nog ha beställt hudvårdsprodukterna med MEN. Men jag har precis fått bra hudvårdsprodukter som jag är väldigt nöjd med, så jag köpte inte dem.

Vi prövade även en mjukgörande produkt för händerna och den var mycket skön.

Fondationen - 220kr
Rougen - 140kr


Jag trodde att priserna skulle vara mycket högre, så jag tyckte det var ganska billigt eftersom det är ett jätte bra märke.
  
 

Fondationen och Rougen

Jag ska iväg den 28/2
på ett nytt "sminkparty" men då handlar det om att lägga själva sminket. Är det någon som vill följa med? Är det bara att säga till:D Sofie och Fille ska antagligen med. 

Kommentarer
Postat av: Marie.

HEJ.

Japp det är bättre, har iaf varit i skolan hela veckan:)



Vad roligt med sminkparty då! Var också på ett sånt Mary Kay hösten 2007 hos Louise i klassen:) Urkul!



Vad för sminkning valde du att göra på dig själv?



KRAM

2009-01-28 @ 17:55:35
URL: http://mmmmm.blogg.sem
Postat av: angelica

fasen, visste ju inte att du hade blogg jöö! va roligt :) ja jag har tatuerat mig har ju bilder på den lite längre ner på bloggen ;) kika där. PUSS

2009-01-28 @ 18:53:08
URL: http://angeelicagustavsson.blogg.se/
Postat av: Felicia

Då jäklar ska vi bli riktigt snygga! :D Lisa ska nog också med, gustafsson! Ses på måndag! puss bruden!

2009-01-31 @ 14:30:50
URL: http://linddh.myblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0