Ledig Fredag

idag är jag ledig, ledig hela helge med, skönt. Så idag ska jag äntligen hjälpa pappa på hans jobb med att köra grejer till tippen hehe så jag ska snart gå. Så ska jag hjälpa morfar att tvätta bilen åh så ska jag med mormor och morfar och handla mat. Sen ska jag till farmor och hälsa på, hon e inte så frisk....men det är inte något jätte alvarligt.

Så ska jag och pappa luncha idag, ska bli jätte ql! Fast det blir någonstans här i grums, det lutar åt 97. Åh fet saftig pizza kanske? Fyller på lite av just det "dumma" förrådet i kroppen, det är väll aldrig fel? HAHAH

Kommentarer
Postat av: Diana

jaha okej men nu hade fullt upp ser jag det va inte konstigt jag inte fick tag i dig hehe...

pusspuss vi ses i juni ;)

2009-01-31 @ 12:37:53
URL: http://diddiaustralien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0