Jul och Modell Sommar

Idag är jag ledig! så skönt! men men gissa vad jag måste göra väldigt snart hmmmm.........Städa bort julen i mitt rum, jah vet den skulle vara borta för länge sedan. hahah!
Så pratade jag med Diana en sväng. Hon var på väg hem från någon marten i Sydney, hon hade köpte en ring som han trodde var mkt billigare än var den var, så hon vart inte riktigt nöjd me den. 
Malin kanske kommer hitt sedan skulle vara ql men vi får se hur hon gör, hon har väldigt svårt att bestämma sig, lr va säger du malin ? hahah ne då.

Åh just ja, jag läste ut ännu en bok som jag fick i julklapp den heter:



Modell Sommar 
Skriven av: Paulina Porizkova 

Jag tyckte den var ganska trög i mitten för det hände aldrig något nytt.Men den kändes som en i mängden av alla modellers berättelser om hur svårt deras liv va i början av karriären, ungefär som alla förhoppnigsfulla tjerers dröm, bli modell. Allt börjar piss och alla i industrin är otrevliga, elaka och vill ha SEX ! Men ändå så blir den intressant efter som man vet att Paulina har vart en framgångsrik modell, BTW hon är med som "dommare" i Top Model nu. 
Men den toppar inte Snabba Cash  

Kommentarer
Postat av: Malin

men nu bestämde jag mig ju fort idag faktiskt :P

2009-01-21 @ 14:44:59
Postat av: Frida J

Nja lagom fort HAHA!

2009-01-21 @ 16:35:39
Postat av: diana

haha vad då sydnye eller det hade ju bara tagit att flygga från melbourne och sydnye ett timme o kvart det va i melbourne marten va bara så du vet,undra vem som var trött igentligen lilla guman hehe, men i alla fall jag har bestämmt mig att jag måste gilla den jävla ringen för det priset hehe

;) sackner dig puss o kram

2009-01-22 @ 12:54:07
URL: http://diddiaustralien.blogg.se/
Postat av: Frida J

Jaså du diana. Men det beror nog på att jag inte hörde dej du svamla ju bara HAHAH! jah du blir nog illa tvungen HAHA!

2009-01-22 @ 21:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0