Hej igen

I helgas var jag i sthlm på formexmässan men jag skriver mer om det när jag har fått bilder ifrån Emma.
Idag så jobbade jag ett kort pass 10-15. när kl var fem minuter i tre så kommer Sofia in åh då så gick vi på Bergvik och handla lite köpte mej smink (fandation). Sen köpte jag en tröja/klänning på gina vårig i färgen typ mintgrön, fast väldigt ljus nästan vit. Det är väldigt mycket pastell färger på kläder både byxor och tröjor.  

                                                                        Min nya tröja
Snart så ska jag dra iväg på Innebandy. 

Kommentarer
Postat av: Malin

oh, värsta dagens-outfit bild ;) vilken bloggare du kommer att bli ;)

2009-01-19 @ 21:07:04
Postat av: Frida J

hhaha jah man vet aldrig:P hehe

2009-01-21 @ 11:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0