Grattis Mormor!

Idag så börjar jag kkl 15:00- 20:00 åh det är väldigt skönt! får sövmöra men mne mamma kom in åh väckte mej ca kl 10! Så kom vi på att jag skulle te banken, ska öppna ett nytt konto. Sen så var vi och handla med mormor och morfar på konsum.

Idag fyller mormor år och jag missar kalaset för det börjar fem, men jag ska ditt nu snart åh fira hon får blommor och godis av mej:D.

Mormors bukett:D Tulpaner och ginst, ginsten doftar helt underbart!

Sedan fick jag hjälpa mamma att slå en paket. Så jag kämpa rejält med detta paket!

Mormors present, va tycks? hehe 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker buketten är jättefin och vårig:D Blri glad av den.



Sen skitsnyggt inslaget också:)



KRAM

2009-01-20 @ 17:54:28
Postat av: Frida J

åh tack så mkt!

2009-01-21 @ 11:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0