Fotboll

Vackna upp typ vid en halv elva ida, var ass trött eftersom jag tog två bussen hem igår. Hatar den bussen, känns som den fara runt i hela värmland innan man kommer hem till det kära Grums.

Men jag har i alla fall vart på fotbollsträningen i Värmlandsbro och det var jätte skoj. Vi var drygt tio pers så det var helt okey. När jag först kom till samlingen så var vi bara fyra pers där och det känndes lite tråkigt, men de flesta åkte direkt.

Så har vi bestämt att nästa torsdag (efter träningen) så ska vi bada bastu! Så alla fotbollsbrutor kom dit!

Nu så ska jag bara ta det lungt. Äta massor av godis och dricka Coca Cola. Men jag skulle gärna ha följte me Lisa ut men det får bli en anna gång. Så jag hoppas det är något bra på tv:n, det är final i körslaget men det känns inte så rockigt men det får duga.    

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha! du orka inte festa en dag te? xD

2009-02-01 @ 11:26:34
URL: http://helgman89.blogspot.com
Postat av: Felicia

japp, så kanske vi kan hitta på något på kvällen efter sminkningen? :-). Vilken tid skulle vi sminka oss? Dömde matcher under helgen ;-), och ida ska ja bara plugga massa engelska-glosor :(. och du då? puss

2009-02-01 @ 13:32:31
URL: http://linddh.myblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0