DN Dermanord

Igår så blev det ett riktigt hårt pass på innebandyn. Först så sprang vi ute, vid sjukhuset och gjorde världens jobbigaste intervaller. Sen så var det ju träning inne i hallen. Det var så jävla rolig träning för alla la ner sig till 100! riktigt ql:D.

Jag önskade mej i julklapp DN produkter (hudvårdserie) för att min hud är inte alltid den bästa. Jag hoppas nu att det är DN som har förbättrad min hud så att det inte är en tillfällighet. jag hade inte värsta problem men man bli ju så deppad av det lilla. Så de rekommenderar jag starkt! finns att köpa på ekolea i stan.

 

Riktigt bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gött att det blivit bättre:D



Du hade riktigt fin hy sist jag såg det minns jag, då innan du skulle till Dalsland:)



KRAM Marie.



2009-01-13 @ 19:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0