Sunne, Södra och Bergviksfest!

Nu är jag hemma från my tripp to Sunne. Det var hur cosy som helst! Anna och Alex lägenhet var gör snygg, såg riktigt inred ut! Så vill jag ha min lägenhet (om jag någonsin flyttar hemifrån). Anna visade upp Sunne för mig, vi gick till olika roliga affärer så visa hon upp blombutiken där hon jobbar. Den var också helt underbar! Det kliar i mina fingrar varje gång man kommer in i en blomaffär. Så nu så ska jag åka te Sunne oftare!

Idag så blir det en stressig dag! Nu snart så ska jag till Södra skolan och skriva under papper angående att va vikarie där. Så det ska bli roligt!

Sedan blir det snabbt hem för att göra sig iordning till Bergviks personal fest, på Nöjes. För vårt jobb ska vara där vid en sex och innan det så ska vi ha personal möte. Sedan så ska jag följa med mina kusiner hem till Hammarö och sova där. De jobbar på Mc donalds så de ska också ditt. Så det kommer bli en toppen kväll! 
Men jag vet absolut inte vad jag ska ha på mig ikväll, Hjälp mig!?

Kommentarer
Postat av: malin

det går säkert att köpa där med, jag fick en på 26 sidor gratis på http://www.japanphoto.se/



för att jag köpte en kamera :) Men gud vad roligt det är att pyssla med :)'





oj då, mjo det är ju en bra bit mellan oss :P

2009-02-04 @ 12:07:44
URL: http://malinlindblom.blogg.se/
Postat av: Marie.

Kul med utgång då:)



Roligt att du uppdaterar såpass mkt här på bloggen!



KRAM Marie.

2009-02-04 @ 12:25:40
URL: http://mmmmm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0