Rosor

Idag har jag fortfarande vart jätte duktig var ute och gick idag med. Vädret var så där underbart med sol så det var lätt.
Diana ringde äntligen från australien så det var jätte skoj att prata med henna, typ i 100 minuter. BARA SÅ ATTA ALLA VET hon är inte i fara för de där hemska bränderna i Australien.

Igår så jobbade jag och Sofia och det var hur roligt som helst! det var mycket folk i butiken och vi var allmänt störda. Vi va tvungna att ta lite kort och försöka få med en del rosor som vi har i butiken nu.
Så jag säger att alla måste köpa minst en ros till någon ni tycker om jag lovar att personen kommer bli super glad! för som sagt i morgon är det Alla Hjärtans dag.

Jag och Sofia                                                                                                



Sofia, hon blev så söt på denna bil. 



Fatta vad mycket rosor!



We love Roses


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du måste skicka dessa till mig :D ta min msn!

2009-02-15 @ 22:10:40
Postat av: Anonym

[email protected]

2009-02-15 @ 22:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0