Mixa

Nu har Frida varit duktig igen. Jag gick upp kl 09:00 och skynda mig för att gå ut och gå. Så kvart över nio var jag ute så var jag tillbaka 10:05. När jag kom hemm så gjorde jag en härlig "nyttig dryck". Du behöver:

* 1 banan
* Bär: hallon, blåbär och björnbär. (Det går lika bra med frysta bär nu under vintern)
* Fil   
* Havregryn
 

Så mixar du ihop detta till en tjock blandning. Nu har du en härlig start på dagen! Så du kan i blanda i vad du vill såklart. Om du vill att blandningen ska vara sötare så kan du ha i ex: vanilj yoghurt. 



Det var Annas recept.
 

Igår när vi tränade innebandy så har vi alltid världens jobbigaste utespringning på måndagar. Men igår så fick vi spela fotboll och det var jätte sköj! Eller vad säger du Felicia? 
Så fick jag reda på att de matcher vi har kvar är på fredagar så då kan jag antagligen var med på alla. Så det var mycket bra!
    
  

Kommentarer
Postat av: fhrida

Nu prenumenerar jag på din blogg frida :):)

2009-02-10 @ 11:55:40
URL: http://fhriiidamn.blogg.se/
Postat av: Felicia

haha, det var den roligaste uteträningen vi haft! :D Hoppas vi gör det fler gånger. Fast det gjorde jätteont när man ramlade :( . . Glöm inte USB-minnet på onsdag! :D Ta gärna med gamla låtar som du tycker är bra, jag gillar din musiksmak! :) pussr

2009-02-10 @ 17:47:19
URL: http://linddh.myblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0