Hemma igen

Nu så är jag hemma igen. Det var Great på nöjes igår. Men jag trodde det skulle vara mycket mer folk än var det var. Men det blir vad man gör det till. Vi spela bowling och där vann Sofia den första serien men om ni frågar mig så var det fusk. Sedan den andra gången så vann jag, då fick jag en cider av Eva. Sedan så var det en Asiatisk buffe den var helt okey, inte tio i topp i alla fall. 
Sedan så var det singstar tävling i mellan bergviks butiker. Då så sjöng vi men jag banga och tog bara kort, låten vi fick var: Fame-Give me your love. Men tyvärr så segrade vi inte, mitten kanske?
 Sedan var det dans och umgås med folk, trevligt. (Bilder kommer)
Avsluta med att kasta en snöboll på Tinas skalle! skit roligt, trodde jag skulle då!

Sedan så följde jag med min kusin hem, Sofia. Där så åt vi mat och tjöta så jag kom inte i sängen för än kl 4.

Idag så var jag som sagt på jobbintervju på Kalenius jag var väldigt nervös men sen när allt börja var det inte farligt alls. Så vi får se när jag får jobba nu. Måste prova först om jag "platsar". De ringde jämnt nyss och fråga om jag kunde i möra men det kan jag inte för jag ska jobba på Södra skolan i möra. Så jag har allat fjärilar i magen.
 
Sedan blir det träning med fotbollen, då ska vi bada bastu efter träningen. Roligt!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0