Helgen

Jag har inte varit på datorn under hela helgen, så det är därför jag inte har skrivit något. Helgen har vart riktigt fartfylld. På fredags kväll så vart vi på match mot forshaga tyvärr så blev det 4-4 så ni finns det en riks att vi halkar ur divison 2 och hmnar i divison 3. Vi som satsar för divison 1.
Bestämde mig även för att jag ska satsa inför nästa sesong på innebandyn så det blir nog inte så mycket fotboll för min del. Fast jag ska försöka vara med så mycket som det går.  

Sedan har jag träffat riktigt goa vänner under helgen, Marie och Therra. Riktigt sköj att vi håller ihop!
Så vart jag på kalas igår och fira min kusin. Som ni flesta vet så drar min släkts kalas igång så det blir mycket saft och bullar framöver.
Så kom Therra in te mig på jobbet igår och fika (fika=frukt) så dte var roligt att du kom och hälsa på!
 



Så har jag jobbat hela helgen så nu ska jag bara ta det lungt idag, ska bli skönt.

Måste bara stolt berätta att jag har ståt i mot allt godis nu i ett tag. BARA på Lördagar får jag äta. har klarta mig i TVÅ HELA veckor. Bra gjort frida.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Härligt det där med godiset. Funderar på att försöka själv, men de går ju åt helvete när det är House på tisdagar. Då myser vi till med lite smågodis, det är inte bra :P. Måste ta tag i kaggen nu, hähä. Ses väl ikväll :D

2009-02-23 @ 12:00:20
URL: http://linddh.myblogg.se
Postat av: Felicia

Ja, men sen blir de lättare :-). Funderar på att ta hål i örat, men vill inte göra de ensam ;-). Du vill inte följa med? :P. Det blir snowbord, har hört det är jättesvårt ;-). Har du åkt det någongång?

2009-02-23 @ 17:52:28
URL: http://linddh.myblogg.se
Postat av: Anonym

aa det var så roligt så! :D måste ju va lite social ibland haha!

2009-02-23 @ 21:37:46
URL: http://helgman89.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0