Tja! idag så fick jag med mig Sofia på att gå ut och gå innan frukost. Men jävlar va vi gick jag var ca borta i 2 timmar. Men det var jätte skoj att gå med någon och inte gå själv. Får se om jag får med meig henne igen nu under lovet.
Sofie
- Nu ska jag gå ut och gå varje deg innan frukost under lovet
Frida tänkte
-Det kommer hon aldrig göra.
Men men får se hur det går.
Vi gick till och med gåstavar utan att tycka det var pinsamt, som sagt man bryr sig inte om vad andra tycker längre

Ska iväg till jobbet sen (bergvik) och snitta blommor sen ska faktiskt bli kul, för då är man inte själv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

bara så du vet stavas jag med e på slutet:P

2009-02-24 @ 13:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0