färgning och Söndag

Nu så har jag äntligen färgat ögon Bryn och Fransar. Så skönt att få det gjort. Så nu ser man inte ut som en död fisk utan smink.

Dålig bild, men men så blev det i alla fall. 



Det var så roligt igår för på förmiddagen var jag med linus (min bror på 7 år) ut och lekte i snön. Åkte pulka och så. Jätte sköj att bli barn igen. Sedan så var vi hos mormor och morfar och fika.
Det blev även Bingo Lotto igen med Therra. Jag slog till på stort och köppte en dubbel lott för 100 kr, tycket det var dyrt men det fanns bara dubbel lotter kvar. Men tror ni vi vann något då? NEJ!
Men men plötsligt händer det, säger de. 

Kommentarer
Postat av: diana

ja precis man ska aldrig sluta hoppas, för eller senare kan det ju hända..nej då nu ska ja inte va sån men vad då har ni fått snö nu hemma i svedala eller vad..blir nästan avis bara nästan då hehe....puss

2009-02-02 @ 15:20:15
URL: http://diddiaustralien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0